ΧΑΡΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ
ΕΙΡΗΝΗ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝ
ΕΥΛΟΓΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ.



Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΕΧΕΙ ΤΡΙΑ ΠΛΟΚΑΜΙΑ.ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ ΤΟΝ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΜΟ,
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ ΤΗΝ ΜΑΣΟΝΙΑ.
ΟΣΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ Ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ


ΠΙΣΤΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΓΙ'ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΓΙἈΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ!!!!!!!!


Η ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΘΕΛΕΙ ΟΧΙ Ν΄ΑΔΕΙΑΣΟΥΝ ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ,ΑΛΛΑ ΝΑ ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΟΙΩΜΕΝΟ ΤΟ ΦΡΟΝΙΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΙΣΤΗ.
ΠΑΤΗΡ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΑΛΕΒΙΖΟΠΟΥΛΟΣ







ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ;


1.Ο ΠΑΠΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ;

2.Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ;

3.Ο ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ;

4.ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΜΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ;






ΑΡΑΓΕ ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΘΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ;



ΤΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ

Α) ΤΟΥ ΑΔΑΜ

Β)ΤΟΥ ΙΟΥΔΑ

Γ)ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΡΩΜΗΣ.

ΑΓΙΟΣ ΙΟΥΣΤΙΝΟΣ ΠΟΠΟΒΙΤΣ




















Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2014

ΤΟ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΚΟΜΠΟΣΧΟΙΝΙ. (Σκέψεις ενός Αγιορείτου Μοναχού).

ΤΟ ΚΟΜΠΟΣΧΟΙΝΙ



Ας σταθούμε για λίγο και ας κοιτάξουμε ένα μικρό κομποσκοίνι, σαν αυτό που κατασκευάζεται από μαύρο μαλλί στο Άγιον Όρος. Είναι μία ευλογία από έναν Άγιο τόπο. Όπως τόσα άλλα που έχουμε στην Εκκλησία, είναι κι αυτό μία ευλογία ετοιμασμένη και δοσμένη σε μας από κάποιον εν Χριστώ αδελφό η πατέρα, έναν ζωντανό μάρτυρα μιας ζώσης παραδόσεως. Είναι μαύρο το χρώμα του πένθους και της λύπης και αυτό μας θυμίζει να είμαστε νηφάλιοι και σοβαροί στη ζωή μας. Έχουμε διδαχθεί ότι η προσευχή της μετανοίας, ειδικά η προσευχή του Ιησού, μπορεί να μας φέρει αυτό που οι Πατέρες ονομάζουν «χαρμολύπη».
Εμες νιθουμε λπη για τις αμαρτες και αδυναμες και πτσεις μας ενπιον του Θεο, των συνανθρπων μας και του εαυτο μας, μως η λπη αυτ γνεται πηγ χαρς και αναπασεως εν Χριστ, ο οποος εκχνει το λες Του και την συγχρηση σε λους σοι επικαλονται το νομ Του.
  Το κομποσκονι αυτ εναι πλεγμνο απ μαλλ, χει δηλαδ ληφθε απ πρβατο, γεγονς που μας θυμζει τι εμαστε πρβατα του Καλο Ποιμνος, του Κυρου Ιησο Χριστο. Θυμζει ακμη τον «Αμνν του Θεο, τον αροντα τας αμαρτας τον Κσμου»[1]. Παρμοια και ο Σταυρς του κομποσκοινιο μας μιλ γιʹ αυτ τη θυσα και τη νκη της ζως επ του θαντου, της ταπεινσεως επ της υπερηφανας, της αυτοθυσας επ του φωτς επ του σκτους. Και η φοντα; Αυτ να τη χρησιμοποιες, για να σκουπζεις τα δκρυα απ τα μτια σου , αν δεν χεις δκρυα, να σου θυμζει να πενθες, γιατ δεν χεις πνθος. Εξ λλου, μικρς φοντες στλιζαν τα ιερ μφια απ τον καιρ της Παλαις Διαθκης. Αυτ μας θυμζει την Ιερ Παρδοση της οποας μετχουμε, ταν χρησιμοποιομε το κομποσκονι.
Τα κομποσκονια πλκονται σμφωνα με μα παρδοση που χνεται στα βθη των αινων. σως μα απ τις πιο πριμες μορφς κποιου μσου βοηθητικο της προσευχς ταν η συγκντρωση μικρν λιθαριν η σπρων και η μετακνησ τους απ να σημεο η δοχεο σε να λλο κατ την διρκεια του «καννα» της προσευχς η του «καννα» των μικρν η μεγλων μετανοιν. Αναφρεται ακμη η ιστορα ενς μονχου που σκφθηκε να κνει απλος κμπους σε να σχοιν και να το χρησιμοποιε στον καθημεριν «καννα» της προσευχς του. Ο διβολος μως λυνε τους κμπους απ το σχοιν και ματαωνε τις προσπθειες του φτωχο μονχου. Εμφανστηκε ττε νας γγελος και δδαξε στον μοναχ ναν ειδικ κμπο, πως εναι τρα διαμορφωμνος στα κομποσκονια, αποτελομενο απ αλλεπλληλους Σταυρος. Τους κμπους αυτος ο διβολος δεν μποροσε να τους λσει λγω της παρουσας των Σταυρν.
  Κομποσχονια υπρχουν σε μεγλη ποικιλα σχημτων και μεγεθν. Τα περισστερα χουν να Σταυρ πλεγμνο ανμεσα στους κμπους η στην κρη τους, ο οποος σημεινει το τλος, καθς επσης και να εδος σημαδιο μετ απ κθε δκα, εικοσιπντε η πενντα κμπους η χνδρες. Υπρχουν πολλ εδη κομποσχοινιν. Μερικ εναι πλεγμνα απ μαλλ μετξι κποιο λλο πιο πολυτελς πιο απλ υλικ. λλα εναι κατασκευασμνα με χνδρες με το αποξηραμνο λουλοδι ενς φυτο που λγεται «δκρυ της Παναγας».
  Το κομποσχονι εναι να απ τα αντικεμενα που δδονται σε ναν Ορθδοξο μοναχ κατ την τελετ της κορας του. Του δνεται σαν το πνευματικ του ξφος με το οποο ως στρατιτης του Χριστο πρπει να πολεμσει κατ του νοητο εχθρο μας, του διαβλου. Το ξφος αυτ το χρησιμοποιε επικαλομενος το νομα του Κυρου και Θεο και Σωτρος μας Ιησο Χριστο και ικετεοντας για το λεος Του με την προσευχ του Ιησο: Κριε Ιησο Χριστ, Υι τον Θεο, ελησον με τον αμαρτωλν. Η προσευχ αυτ μπορε να λεχθε σε συντομτερη μορφ: Κριε Ιησο Χριστ, ελησν με, σε εκτενστερη: Κριε Ιησο Χριστ, Υι και Λγε του Θεο, δια πρεσβειν της υπεραγας Θεοτκου και πντων των Αγων, ελησν με τον αμαρτωλν.
Με την βοθεια του κομποσχοινιο μπορον να γνουν και λλες σντομες προσευχς, πως η προσευχ του τελνη: ο Θες, λσθητι μοι τω αμαρτωλ[2], η προσευχ στην Θεοτκο:περαγα Θεοτκε, σσον Ημς, λλες σντομες προσευχς στον φλακα γγελο, σε μεμονωμνους Αγους στους Αγους Πντες. Η συνηθισμνη μορφ μιας ττοιας προσευχς εναι: γιε γγελε γιε (δενα) πρσβευε υπρ εμο. Μετατρποντας τις λξεις των συντμων αυτν προσευχν σε «ελησον ημς» «πρσβευε υπρ ημν» συμπεριλαμβνοντας το νομα τα ονματα ανθρπων για τους ποιους θλουμε να προσευχηθομε, μπορομε επιπλον να χρησιμοποιομε το κομποσχονι για προσευχς υπρ των λλων. Το διο ισχει και για προσευχ υπρ των κεκοιμημνων: Ανπαυσον, Κριε, τηv ψυχν του δολου σου.Όταν οι μοναχο και οι λαϊκο κρατον το κομποσχονι στα χρια τους, αυτ αποτελε υπενθμιση της υποχρεσες τους να προσεχονται χωρς διακοπ, σμφωνα με την εντολ του Αποστλου Παλου: αδιαλεπτως προσεχεσθε[3]. Ο καθνας μπορε να κρατ να κομποσχονι στην τσπη σε κποιο διακριτικ μρος, που μπορε εκολα να το χρησιμοποισει απαρατρητος, σε περιπτσεις που εναι προτιμτερο να προσευχηθε μυστικ, χωρς να ελκσει την προσοχ των λλων. Το κομποσχονι μπορε επσης να τοποθετηθε επνω απ το προσκφαλο του κρεβατιο μας, στο αυτοκνητο, μαζ μ’ να μικρ Σταυρ εικνισμα σε λλα κατλληλα σημεα ως υπενθμιση προσευχς και ως να εδος ευλογας και μα για και θεα παρουσα στη ζω μας.
  Τρα ας δομε σντομα τον πρωταρχικ σκοπ για τον οποο κατασκευστηκε το κομποσχονι. Ο κριος σκοπς του κομποσχοινιο εναι να μας βοηθ κατ την προσευχ μας προς τον Θε και τους Αγους Του. Εκτς απ το να μας χρησιμεει ως μα διαρκς εξωτερικ υπενθμιση και ευλογα, πως μπορε αυτ το μικρ κομποσχονι να μας βοηθσει να προσευχμαστε; Μπορομε ββαια και χωρς αυτ να προσευχηθομε, μερικς φορς μλιστα μπορε να μας αποσπσει στην προσπθει μας να συγκεντρωθομε στην προσευχ. χοντας αυτ υπ’ ψιν, ας δομε μερικος τρπους με τους ποιους μας βοθα το κομποσχονι.
  Μερικς φορς η προσευχ μας εναι θερμ και μας εναι εκολο να προσευχηθομε. λλοτε μως ο νους μας εναι τσο σκορπισμνος εμαστε τσο ταραγμνοι με τσο διασπασμνη την προσοχ, που μας εναι πρακτικ αδνατο να συγκεντρωθομε στην προσευχ. Αυτ συμβανει κυρως, ταν προσπαθομε να τηρομε κποιον καθημεριν καννα προσευχς. Μερικς ημρες πει καλ, λλοτε μως σως τις περισστερες φορς οι προσπθεις μας φανονται σχεδν μταιες. Αλλʹ επειδ, πως λγεται, εμαστε ντα της συνθειας, εναι πολ ωφλιμο να καθορσουμε μα ειδικ και τακτ ρα της ημρας για προσευχ. Η βραδιν ρα (χι πολ αργ) πριν κοιμηθομε εναι καλ, επειδ εναι σημαντικ να τελεινουμε την ημρα με προσευχ. Το πρω, ξυπνντας, εναι επσης καλ να ξεκινομε την να ημρα με προσευχ. Μπορε ακμη κανες να βρει λλες ρες της ημρας που να μπορε να ησυχζει και να συγκεντρνεται.
  Η προσπθει μας εναι να καθιερσουμε την προσευχ ως ναν καννα στη ζω μας, χι ως μα εξαρεση. Εν αυτ επιδικουμε να βρομε κποια ρα που καθημεριν θα μπορομε να χουμε λγη ησυχα, στε να συγκεντρωθομε και να στρψουμε τα μτια της ψυχς μας στον Θε. Ως μρος αυτο του καννα σως θελσουμε να διαβσουμε μερικς προσευχς απ κποιο προσευχητριο να προσευχηθομε και να βρομε ψυχικ γαλνη με λλους τρπους, πως με το διβασμα θρησκευτικν κειμνων με την ανασκπησιν[4] των γεγοντων της ημρας που πρασε κ.ο.κ. Ο πιο αποτελεσματικς μως τρπος για να ωφεληθε κανες απ τον καννα της προσευχς εναι να λγει τακτικ σε καθορισμνο αριθμ την ευχ του Ιησο (Κριε Ιησο Χριστ ελησν με). Ο αριθμς αυτς δεν χρειζεται να εναι μεγλος και σως χρειαστον μνο δεκαπντε περπου λεπτ. Αυτ μως θα εναι το τμμα της ημρας μας που ανκει στον Θε, οι λγοι κκκοι αλτι που θα νοστιμσουν λη την πνευματικ μας ζω. Πολλο γιατρο σμερα συνιστον αυτ την πρακτικ χριν της σωματικς υγεας, ιδιατερα για να ξεπερσει κανες το γχος. Ακμη καλτερα, ας βρσκουμε διφορα ττοια μικρ χρονικ διαστματα καθʹ λη την διρκεια της ημρας και ας τα γεμζουμε τακτικ με τους πολτιμους θησαυρος της προσευχς, τους ποιους κανες δεν μπορε να κλψει και που αποταμιεονται για λογαριασμ μας στον Ουραν[5].
  Αν θλεις να τηρες κποιο σταθερ αριθμ προσευχν ως μρος του καθημερινο καννος, θα βοηθηθες πολ απ το κομποσχονι. Με αυτ μπορες να προφρεις ναν καθορισμνο αριθμ προσευχν και να συγκεντρνεσαι στα λγια της προσευχς, καθς την προφρεις. Αφο συγκεντρσεις τους λογισμος σου, πρε το κομποσχονι στο αριστερ σου χρι και κρτησ το ελαφρ μεταξ του αντχειρα και του δεκτη. πειτα κνοντας συχα τον Σταυρ σου ψιθρισε την ευχ του Ιησο. Καθς οι λογισμο σου θα συγκεντρνονται λο και περισστερο, σως να μη χρειζεται να συνεχζεις να σταυροκοπισαι να λγεις την προσευχ δυνατ. Όταν μως δυσκολεεσαι να συγκεντρωθες, χρησιμοποησε το σημεο του Σταυρο και το ψιθρισμα ως μσα που σε βοηθον να κρατς τον νου σου στην προσευχ.
Εναι καλ να στκεσαι ρθιος με το κεφλι σκυμμνο σε στση ταπειν. Ορισμνοι θλουν να υψνουν τα χρια τους πτεπτε, ζητντας λεος. λλοι μως βρσκουν πιο βοηθητικ το να κθονται να γονατζουν με το κεφλι σκυμμνο, για να μπορσουν να συγκεντρωθον. Πολλ εξαρτνται απ το διο το τομο, απ την υγεα του και την ανατροφ του. Το πιο σημαντικ εναι να μνεις ακνητος και να συγκεντρνεσαι στα λγια της προσευχς, καθς την επαναλαμβνει
  Φυσικ, πρπει να αποκροει κανες τον πειρασμ της βιασνης. Για τον λγο αυτ μερικο αντ για κομποσχονι χρησιμοποιον να ρολγι ως εξωτερικ μετρητ της διρκειας της προσευχς τους ρυθμζοντας ανλογα το ξυπνητρι, Με την χρση του ρολογιο μπορε κανες να αφιερσει καθορισμνο χρνο στην προσευχ, χωρς να μετρ τον ακριβ αριθμ των προσευχν.
   Το κομποσχονι εναι επσης νας βολικς τρπος να μετρ κανες τις μικρς η μεγλες «μετνοιες» (γονυκλισες) που κνει στον καννα του. Το να κνουμε το σημεο του Σταυρο και μετ να σκβουμε και να ακουμπομε το δαφος με τα δκτυλα να γονατζουμε και να ακουμπομε το μτωπο στο δαφος αποτελε αρχαο τρπο προσευχς στον Θε και τους Αγους Του. Μπορε κανες να συνδυσει αυτς τις μικρς η τις μεγλες μετνοιες με την ευχ του Ιησο η τις σντομες προσευχς που αναφραμε προηγουμνως.     
  Η σωματικ κνηση της μικρς η της μεγλης «μετνοιας» (ελαφρς η βαθις, δηλαδ εδαφιαας, γονυκλισας) μπορε να συντελσει στην θρμη της προσευχς και να δσει εξωτερικ κφραση στην ικεσα μας καθς ταπεινωνμαστε μπροστ στον Θε. Εναι ακμη νας τρπος εφαρμογς της Αποστολικς εντολς να δοξζουμε τον Θε και με τις ψυχς και με τα σματα μας[6].
  Αρκετο χρησιμοποιον το κομποσχονι ταν αποσρονται, για να κοιμηθον. Σταυρνουν το κρεβτι τους, παρνουν το κομποσχονι, κνουν το σημεο του Σταυρο, ξαπλνουν και λνε συχα την ευχ, μχρι να αποκοιμηθον. Το να ξυπνς με το κομποσχονι ανμεσα στα δκτυλ σου η δπλα στο μαξιλρι σου σε βοθα να ξεκινσεις την καινοργια ημρα με προσευχ. Όμως το να τελεινει κανες την προηγομενη ημρα με συχη προσευχ εναι νας ακμη καλτερος τρπος προετοιμασας για να προσευχητικ ξεκνημα της καινοργιας ημρας για να μην αναφρουμε και την προετοιμασα για την Αινια ημρα, σε περπτωση που τη νχτα εκενη μας ρθει ο πνος του θαντου. λλοι πλι παρνουν το κομποσχονι στο χρι τους σε στιγμς απραξας, πως ταν πηγανουν στην εργασα τους η ταξιδεουν. Σε οποα στιγμ της ημρας το θυμηθες, πρε στο χρι σου να μικρ κομποσχονι. Ο συνδυασμς της κινσεως αυτς με την προσευχ που κνεις λλες ρες θα σε βοηθσει να συγκεντρωθες και να προσευχηθες μερικς φορς στην διρκεια της ημρας, που κι αν εσαι και ,τι κι αν κνεις. Αυτ εναι να σημαντικ βμα στην εκπλρωση της εντολς του αδιαλεπτως προσεχεσθε.
  Ο γιος Επσκοπος Ιγντιος Μπριαντσιαννωφ αναφρει τι και οι μακρς ακολουθες της Εκκλησας εναι μα καλ ευκαιρα να προσεχεσαι με το κομποσχονι. Συχν εναι δσκολη η συγκντρωση στα λγια που διαβζονται η ψλλονται στον Ιερ Να και πιο εκολα κανες συγκεντρνεται συχα στις δικς του προσευχς, ετε αυτς εναι αυτοσχδιες, σχετικς με κποια ειδικ ανγκη, ετε προσευχς και μνοι που γνωρζει απʹ ξω, ετε σντομες προσευχς ειδικ η ευχ του Ιησο επαναλαμβανμενες με την βοθεια του κομποσχοινιο. Στην πρξη με τον τρπο αυτ μπορε κνεις να συγκεντρνεται καλτερα στην δια την Ιερ Ακολουθα, πως λγει και ο γιος Σεραφεμ του Σρωφ. Φυσικ, ταν προσευχμαστε στις Ιερς Ακολουθες, η προσευχ μας εννεται με την προσευχ λης της Εκκλησας.
Ο νους μας εναι διαρκς απασχολημνος με διφορες σκψεις. Δεν προλαβανουμε να αρχσουμε την προσευχ και αμσως συλλαμβνουμε τον νου μας να σκφτεται κτι λλο. Και σʹ αυτν την περπτωση η παρουσα του κομποσχοινιο στα δκτυλ μας μπορε να μας βοηθσει να κρατσουμε τον νου μας και να επιστρψουμε στην εργασα της προσευχς πιο γργορα. Επσης, ταν συναντομε μα χνδρα σημδι τον Σταυρ του κομποσχοινιο, καθς μετακινομε τους κμπους του με τα δκτυλα μας, καταλαβανουμε αν ο νους μας δεν πρσεχε στις προσευχς που σκοπεαμε να κνουμε. τσι, μπορομε να προσφρουμε εκ νου τις προσευχς μας, χωρς να εμπλακομε σε σκψεις σχετικ με το πσο εκολα αποσπμεθα απ την προσευχ μας στον Θε.
 Εδ κναμε μα αναφορ στην μεγλη επιστμη της προσευχς, αυτν που οι γιοι Πατρες ονμασαν τχνη τεχνν. Υπρχει εκτεταμνη και πλοσια γραμματεα απ τους μεγλους ανθρπους της προσευχς λων των εποχν, που μπορε να μας βοηθσει και να μας καθοδηγσει στην εκμθηση, με την βοθεια του Θεο, αυτς της πιο μεγλης και της πιο ωφλιμης απʹ λες τις επιστμες. Η τακτικ ανγνωση της γιας Γραφς, των Βων των Αγων και λλων ευσεβν και πνευματικν κειμνων μπορε να βοηθσει σημαντικ. Βιβλα πως «Φιλοκαλα» περιχουν σπουδαες και εμπνευσμνες συμβουλς και οδηγες, για να μθει κανες να προσεχεται ως Χριστιανς, γιατ η προσευχ εναι να ουσιδες στοιχεο του να εναι κανες Χριστιανς. Πνω απʹ λα μως χρειζεται η χρις του Θεο εν τη Εκκλησα, ιδιατερα μσω της Ιερς Εξομολογσεως και της Μετλψεως των Αχρντων Μυστηρων.
  Αυτς εναι μερικς εισαγωγικς μνο σκψεις για το πως να χρησιμοποιομε επωφελς το κομποσχονι. Όμως το πιο σημαντικ εναι να αρχσει κνεις να προσεχεται. Το κομποσχονι δεν προσεχεται απ μνο του, αν και μερικ εναι τσο ωραα, που μπορε να δσουν αυτ την εντπωση. Εναι ββαια να σημαντικ παραδοσιακ βοθημα για την προσευχ μας και ειδικ για ναν καθημεριν καννα προσευχς. Το βασικ μως εναι να συγκεντρωνμαστε στα λγια της προσευχς και να προσφρουμε προσευχς απ την καρδι μας στον Ιησο Χριστ, τον Κριο και Θε μας. ν αυτ το μικρ κομποσχονι σε βοθα να πεις μα προσευχ η σου θυμζει να προσεχεσαι σε βοθα με κποιο τρπο να γνεις πιο προσευχητικς, ττε χει εκπληρσει τον σκοπ του. Σε χει δσει πιο κοντ και πιο στεν με τον Χριστ, τον Θε μας, και σε χει φρει πιο κοντ στην Βασιλεα του Θεο, διτι η Βασιλεα του Θεο εντς υμν εστν.
ΠΗΓΗ : ΤΟ ΚΟΜΠΟΣΧΟΙΝΙ - ΣΚΕΨΕΙΣ ΕΝΟΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ, «ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ, Ι. ΜΟΝΗ ΞΗΡΟΠΟΤΑΜΟΥ, τ. 12‐13.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου