ΧΑΡΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ
ΕΙΡΗΝΗ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝ
ΕΥΛΟΓΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ.



Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΕΧΕΙ ΤΡΙΑ ΠΛΟΚΑΜΙΑ.ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ ΤΟΝ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΜΟ,
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ ΤΗΝ ΜΑΣΟΝΙΑ.
ΟΣΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ Ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ


ΠΙΣΤΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΓΙ'ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΓΙἈΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ!!!!!!!!


Η ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΘΕΛΕΙ ΟΧΙ Ν΄ΑΔΕΙΑΣΟΥΝ ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ,ΑΛΛΑ ΝΑ ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΟΙΩΜΕΝΟ ΤΟ ΦΡΟΝΙΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΙΣΤΗ.
ΠΑΤΗΡ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΑΛΕΒΙΖΟΠΟΥΛΟΣ







ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ;


1.Ο ΠΑΠΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ;

2.Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ;

3.Ο ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ;

4.ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΜΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ;






ΑΡΑΓΕ ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΘΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ;



ΤΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ

Α) ΤΟΥ ΑΔΑΜ

Β)ΤΟΥ ΙΟΥΔΑ

Γ)ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΡΩΜΗΣ.

ΑΓΙΟΣ ΙΟΥΣΤΙΝΟΣ ΠΟΠΟΒΙΤΣ




















Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2014

Ο ΧΥΜΟΣ ΠΟΥ ΕΡΡΕΥΣΕ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΪΚΗ ΒΡΥΣΗ ΤΟΥ ΜΥΡΟΥ.

Η  ΤΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΜΥΡΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΤΟΥ
ΜΥΡΟΒΛΗΤΗ 
 
Πώς ερμηνεύει ο Άγιος Φιλόθεος ο Κόκκινος τη μυροβολία του μεγαλομάρτυρα;
«Ώριμον ως βότρυν σε μάκαρ Χριστός, θείας εξ αμπέλου δρεψάμενος, εναποθλίβει, Μαρτυρίου τοις ληνοίς∙ το καταρρεύσαν γλεύκος δε, μύρου θείαν βρύσιν ειργάσατο». (Μακάριε Δημήτριε, ο Χριστός σε μάζεψε σαν ώριμο σταφύλι από το θεϊκό αμπέλι. Και σε συνθλίβει στο πατητήρι του Μαρτυρίου. Το γλεύκος, ο χυμός που έρρευσε, το έκανε θεϊκή βρύση του μύρου). Κι αλλού με άλλη εικόνα:
 «Ο μέγας εν μάρτυσι, Δημήτριος, τοις αίμασιν ιδρώτας κεράσας των αγώνων, μύρον το θείον ημίν εσκεύασε, πυρί τω του Πνεύματος, καλώς εψήσας το φάρμακον, εις ψυχών καινήν κάθαρσιν». (Ο μέγας μεταξύ των μαρτύρων Δημήτριος, αφού ανάμειξε τους πνευματικούς ιδρώτες με τα αίματα των αγώνων του και έψησε καλά το φάρμακο με τη φωτιά του αγίου Πνεύματος, ετοίμασε προς χάρη μας το θεϊκό μύρο, για νέα κάθαρση (μετά την κάθαρση βεβαίως του βαπτίσματος) των ψυχών μας).


ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΑΓΙΟΥ ΜΥΡΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
 


Ακόμη και ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος εντυπωσιάστηκε από τη λαοθάλασσα πιστών που κατέκλυσε σήμερα το απόγευμα το ναό του Πολιούχου Αγίου Δημητρίου, προκειμένου να συμμετάσχει στην καθιερωμένη «Τελετή του Μύρου».
 «Σας ανήκει έπαινος και τιμή που ήρθατε σήμερα στο έθιμο της ακολουθίας του Μύρου του αγίου Δημητρίου.Πρόκειται για πρωτοφανή λατρευτική σύναξη χάρη στην πολυπληθή συμμετοχή σας»,είπε ο κ. Άνθιμος στους παρευρισκόμενους λίγο πριν ξεκλειδώσει τη λάρνακα όπου φυλάσσονται τα ιερά λείψανα του Μυροβλύτη Αγίου.
  Η ακολουθία του αγίου Μύρου του αγίου Δημητρίου γίνεται περίπου μία εβδομάδα μετά την εορτή του πολιούχου της πόλης. Μετά την τέλεση της ακολουθίας του καθαγιασμού του Μύρου, ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης με τους ιερείς του ναού ανοίγουν την αγία λάρνακα όπου φυλάσσονται τα λείψανα του αγίου Δημητρίου και σκουπίζουν με βαμβάκι το μύρο που αναβλύζει από το σκήνωμα του αγίου. Το βαμβάκι αυτό μοιράζεται στους πιστούς.
  «ΔΙΧΟΝΟΙΑ ΤΟ ΑΔΥΝΑΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ»
Απευθυνόμενος προς τους Θεσσαλονικείς, ο μητροπολίτης κ. Άνθιμος υπογράμμισε την ανάγκη για εθνική ενότητα. «Το αδύνατο σημείο των Ελλήνων σε όλη την πορεία της ιστορίας μας είναι η διχόνοια και οι διχασμοί ανάμεσά μας. Αυτό αν μπορούσε να λείψει, θα ήταν ό,τι καλύτερο για το μέλλον μας, για την αντοχή μας, για τη ζωή μας», τόνισε ο κ. Άνθιμος.
  Ο ποιμενάρχης της Θεσσαλονίκης επεσήμανε ότι με τα λόγια αυτά δεν ασκεί κριτική σε κανέναν. «Είναι γεγονός ότι η εθνική μας ενότητα έχει ρωγμές. Λέγοντας αυτό, δεν κρίνουμε και δεν κατηγορούμε κανένα. Απλώς μιλούμε ενώπιον του Θεού», διευκρίνισε ο κ. Άνθιμος.
  Επίσης, αναφέρθηκε και στις δυσκολίες της εποχής που ζούμε. «Οι καιροί που περνάμε είναι όντως δύσκολοι, κι ακόμη δυσκολότεροι για εκείνους που βρίσκονται στις ακριτικές περιοχές της πατρίδας μας».
  Γι’ αυτό, είπε ο κ. Άνθιμος, «παρακαλούμε τον Θεό διά των πρεσβειών του αγίου Δημητρίου, να μας χαρίζει ειρήνη, και σ’ εμάς και στους γείτονές μας. Οι χριστιανοί προσευχόμαστε και για κείνους που είναι αντίθετοί μας ή διεκδικητές του τόπου μας, της προκοπής μας, της ειρήνης μας».
  Προέτρεψε, μάλιστα, το πολυπληθές εκκλησίασμα «οι προσευχές σας να είναι για το αγαθό της ειρήνης».

ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΑΓΙΟΥ ΜΥΡΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΑΓΙΟΥ ΜΥΡΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΑΓΙΟΥ ΜΥΡΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΑΓΙΟΥ ΜΥΡΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΑΓΙΟΥ ΜΥΡΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΑΓΙΟΥ ΜΥΡΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΑΓΙΟΥ ΜΥΡΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΑΓΙΟΥ ΜΥΡΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΑΓΙΟΥ ΜΥΡΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΑΓΙΟΥ ΜΥΡΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Δεν είναι μόνον όμως ο άγιος Φιλόθεος, ο οποίος δοξολογεί τον Κύριο για τη δωρεά του μύρου του αγίου, το οποίο θεραπεύει τις ψυχές και τα σώματα των πιστών. Είναι και άλλος υμνογράφος, ο Γερμανός, ο οποίος και αυτός προβαίνει σε έναν παραλληλισμό σπουδαίας ποιητικής συλλήψεως, προκειμένου να εξηγήσει τη χάρη της μυροβολίας του Δημητρίου και την ενέργεια έτσι των θαυμάτων του:                                                                               «Λογχευθείς την πλευράν, την ακήρατόν σου, πανσεβάσμιε Δημήτριε, μιμούμενος τον επί ξύλου τανυσθέντα, εις σωτηρίαν παντός του κόσμου, των θαυμάτων είληφας την ενέργειαν, ανθρώποις παρέχων τας ιάσεις αφθόνως». (Αφού λογχεύτηκες στην σεβάσμια και αγνή πλευρά σουπανσεβάσμιε Δημήτριε, μιμούμενος τον Κύριο που και Αυτός κρεμάστηκε στον Σταυρό και λογχεύτηκε στην πλευρά για τη σωτηρία όλου του κόσμου, έλαβες την ενέργεια των θαυμάτων, παρέχοντας τις ιάσεις αφθόνως).
ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΑΓΙΟΥ ΜΥΡΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
 ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΑΓΙΟΥ ΜΥΡΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΑΓΙΟΥ ΜΥΡΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου